Testimoni Rawatan Metafizik Jarak Jauh Dan Hadir Diri


Semenjak Cahaya Metafizik™ ditubuhkan pada tahun 2017 dan sehinggalah kini, jumlah para pesakit yang telah mendapatkan rawatan alternatif kaedah metafizik dan spiritual secara jarak jauh dan juga hadir diri telahpun mencecah lebih kurang 20,000 orang. Mereka adalah terdiri dari kepelbagaian bangsa, agama dan juga negara kerana rawatan kami adalah bersifat universal.

Seiring dengan kepesatan perkembangan teknologi perawatan di dalam bidang perubatan konvensional di seluruh dunia, maka perkembangan perawatan kaedah metafizik dan spiritual juga turut  sama-sama sedang berkembang dengan terlalu pesat. 

Selain dari solusi agama (cth: ruqyah syariah), tiada masalah untuk pesakit menambah dengan rawatan-rawatan yang seiring dengan peredaran zaman. Ini adalah kerana, kajian mengenai sesuatu yang 'ghaib' seperti consciousness dan quantum physic yang sedang giat dijalankan telah mendedahkan banyak persoalan-persoalan kenapa manusia itu ditimpa masalah yang sungguh misteri dan apakah solusi-solusinya.

Baiklah, di bawah ini adalah testimoni rawatan dari para pesakit yang telahpun mendapatkan rawatan di Cahaya Metafizik™ Centre. Tuan/puan boleh klik butang "Next" dan "back" yang berada di bawah slide gambar tersebut untuk melihat keseluruhan review dari para pesakit kami. Sebaiknya layari sahaja website ini menggunakan PC ataupun laptop.

Testimoni rawatan metafizik-1 Testimoni rawatan metafizik-2 Testimoni rawatan metafizik-3 Testimoni rawatan metafizik-4 Testimoni rawatan metafizik-5 Testimoni rawatan metafizik-6 Testimoni rawatan metafizik-7 Testimoni rawatan metafizik-8 Testimoni rawatan metafizik-9 Testimoni rawatan metafizik-10

Sebenarnya terdapat banyak lagi review dari para pesakit yang kami tidak dapat memuat naiknya (upload) oleh kerana dikhuatiri terlalu banyak pula nanti. Privasi mereka juga kami perlu jaga sebaiknya. 

Setelah kami meneliti kesemua review dari para pesakit, alhamdulillah majoriti dari mereka adalah sangat berpuas hati. Mana-mana pesakit yang tidak berpuas hati pula adalah kerana pihak kami agak lambat dalam membalas whatsapp mereka, itu sahaja. Kami akui, kami memang sentiasa sibuk merawati para pesakit kami.

Sebarang pertanyaan lanjut, boleh hubungi kami. Terima kasih.




Share:
Visit My URL

Kod QR Pembayaran Cahaya Metafizik™

Sebarang Pertanyaan, Nyatakan Di Sini













Jumlah Pengunjung Cahaya Metafizik™