Rawatan Gangguan Jin, Sihir Dan Sakit Misteri Secara Kaedah Metafizik, Melaka


Adakah tuan/puan sedang tinggal atau berada di Melaka, Kuala Lumpur, Negeri Sembilan, Johor dan Pahang? Dan, adakah tuan/puan sekarang ini mengesyaki diri tuan/puan sedang mengalami gangguan ghaib (jin/sihir) atau penyakit misteri?  Baiklah, kami di Cahaya Metafizik Centre amat mengalu-alukan tuan/puan untuk hadir sahaja ke tempat kami untuk kami ikhtiar membantu memberikan rawatan dan konsultansi yang terbaik terhadap segala cabaran yang tuan/puan sedang alami sekarang ini.

Di bawah ini adalah alamat kami:

Cahaya Metafizik™ Centre,
No 14-1 (tingkat 1), Jalan KNMP 3,
Kompleks Niaga Melaka Perdana,
75450 Ayer Keroh, Melaka.


Google Map, klik di SINI

Jika tuan/puan tinggal jauh dari Melaka pula, usah risau kerana tuan/puan boleh mendapatkan rawatan secara jarak jauh sahaja. Untuk pengatahuan tuan/puan, semenjak Cahaya Metafizik™ ditubuhkan pada tahun 2017, anggaran 70% dari pesakit kami adalah lebih memilih untuk mendapatkan rawatan secara jarak jauh sahaja bagi menjimatkan masa dan kos perjalanan mereka.

Bagi tuan/puan yang berminat untuk hadir diri ke pusat rawatan kami, buat masa ini kami hanya menggunakan sistem temujanji sahaja dan masih tiada lagi sesi walk in. Sebelum tuan/puan hadir ke sini, tuan/puan diwajibkan untuk dicekkan dahulu gangguan ghaibnya secara jarak jauh oleh pihak kami kerana bukan kesemua jenis penyakit itu datangnya dari gangguan ghaib. Kami perlu cekkan dahulu sebelum temujanji itu dibuat.

Di bawah ini adalah pautan-pautan untuk pembacaan yang selanjutnya:

Panduan cek gangguan ghaib, KLIK
Rawatan hadir diri, KLIK
Rawatan jarak jauh, KLIK
Tarikh temujanji rawatan, KLIK

Rawatan kami lebih menggunakan pendekatan spiritual dan metafizik. Kami telah menulis sangat banyak informasi-informasinya di website ini dan tuan/puan boleh membacanya.

Semenjak dari tahun 2017 dan sehinggalah kini, jumlah pesakit kami yang telah mendapatkan rawatan secara hadir diri dan juga secara jarak jauh telahpun mencecah sekitar 20,000 orang. Majoriti dari mereka alhamdulillah menyatakan telah sembuh dengan baik setelah mendapatkan rawatan dari kami. 

Suatu ketika dahulu, kami hanya memiliki facebook sahaja (klik di SINI) dan alhamdulillah, pada penghujung tahun 2023, barulah kami berkesempatan untuk membina website www.cahayametafizik.com ini.

Andai tuan/puan memiliki pertanyaan yang lebih lanjut, tuan/puan bolehlah whatsapp langsung kepada pihak kami dan jika tiada aral yang melintang serta memiliki masa lapang, kami pasti akan membalasnya. Sila klik whatsapp kami di SINI

Kami memohon maaf andai kata kami agak mengambil masa untuk membalas segala whatsapp dari tuan/puan kerana kadang-kadang kami agak sibuk merawati para pesakit yang sangat ramai. Terima kasih kerana memahami.

Share:
Visit My URL

Kod QR Pembayaran Cahaya Metafizik™

Sebarang Pertanyaan, Nyatakan Di Sini













Jumlah Pengunjung Cahaya Metafizik™