Produk Metafizik | Healing Halite Bagi Pembersihan Gangguan Ghaib



Seperti mana yang tuan/puan tahu bahawa penggunaan garam bukit, gunung atau laut di dalam rawatan alternatif seolah-olah tidak dapat dipisahkan lagi semenjak turun-temurun. Ianya bukan sahaja membantu di dalam rawatan dari aspek fizikal malah turut digunakan secara inner dimension.

Pernah melihat para perawat alternatif melemparkan garam dan lada hitam di dalam rumah atau di mana-mana tempat untuk pembersihan dari gangguan ghaib? Itu baru sahaja serba sedikit penggunaan garam di dalam perawatan alternatif.

Ulama-ulama juga turut bersepakat membolehkan penggunaan garam di dalam perawatan alternatif asalkan para pengguna berpegang teguh bahawa kesembuhan itu datangnya dari Tuhan yang Maha Kuasa.
Setiap kali produksi adalah tidak begitu banyak kerana sesetengah bahan-bahan yang digunakan adalah mencabar untuk didapati dan pembuatannya agak sedikit kompleks.

KEGUNAAN HEALING HALITE

Sejak sekian lama lagi sudah dipercayai bahawa garam memiliki sifat pembersihan, cleansing sesuatu yang kita tidak terlihat dan jika diamalkan selalu ianya akan bertindak sebagai merawati, healing.

Penggunaan Healing Halite sebaiknya diaplikasikan selepas sahaja diri dirawati oleh mana-mana perawat alternatif dan Healing Halite ini pula adalah berfungsi sebagai maintenance.

Di bawah ini telah diasingkan jenis-jenis Healing Halite mengikut kategorinya:


CARA MENGGUNAKAN HEALING HALITE

Cara menggunakannya cukup mudah, hanya perlu mandi sahaja Healing Halite ini dan diamalkan selalu kecuali yang jenis Banishment sahaja yang perlu dibahagikan dan diletakkan di beberapa ruangan tempat. Itu sahaja. Satu bekas boleh tahan hampir sebulan. Apa-apapun, pihak kami telahpun menulisakan tatacara yang jauh lebih terperinci pada bahagian belakang bekas Healing Halite ini.

Healing Halite bermula pada tahun 2020 dan permintaan pada ketika itu tersangat tinggi dari seluruh Malaysia, Singapura dan juga Brunei. Sehingga kini, permintaan tidak pernah berhenti dan kebanyakannya adalah dari pelanggan yang sama iaitu repeat order.

Kebanyakan para pengguna menyatakan dirinya terlalu serasi dan merasai kekuatan kesembuhan dari Healing Halite ini dari kesan gangguan ghaib, sebab itu mereka sentiasa repeat order sedangkan stok tidaklah begitu banyak.

KENAPA PERLU MEMILIH HEALING HALITE INI?

Healing Halite ini menggunakan garam gunung jenis kristal yang hampir jernih lagi bersih iaitu bukan jenis yang merah di mana ianya sangat sesuai untuk perawatan alternatif. Ianya diimport khas dari pergunungan Pakistan.

Ianya diadunkan dengan daun Bidara Sidr dari jenis spesies berduri yang sememangnya amat terkenal sebagai media rawatan keghaiban bagi kalangan muslim di seluruh dunia, diadunkan juga bersama daun Moringa oleifera dan serbuk limau nipis bagi memberikan kekuatan penyembuhan yang jauh lebih maksima!

Healing Halite ini juga dicampurkan sekali dengan herba-herba dan bunga yang amat popular di kalangan 'spiritualist' mengikut fungsinya. Contohnya seperti; untuk menaikkan seri/pesona diri memerlukan bunga Cananga Odorata White, untuk melegakan keserabutan jiwa memerlukan bunga Lavandula dll.

Minyak pati aroma terapi tulen atau original essential oil juga turut diadunkan sekali di dalam Healing Halite oleh kerana fungsinya yang terbukti di dalam ikhtiar membantu inner dimension mengikut kategori.

Terakhir sekali adalah pengaktifan Healing Halite yang bersifat esoterik yang tidak boleh dituliskan di sini. Ianya bersifat intangible.

BAGAIMANA UNTUK MENDAPATKANNYA?

Hanya perlu whatsapp sahaja ke nombor ini, klik: 0109199110 atau https://cahayametafizik.wasap.my. Oleh kerana ada sesetengah bahan-bahannya agak mencabar untuk didapati dan proses pembuatannya agak kompleks, maka setiap kali stok dihasilkan tidaklah begitu banyak. Untuk pertanyaan yang lebih lanjut seperti masih ada stok atau tidak dan lain-lain, hubungi sahaja pihak kami.



Jika tuan/puan berminat untuk membuat pembelian, di bawah ini adalah kalkulator pengiraannya termasuk kos harga penghantaran/shipping:

Healing Halite Calculator

Harga Healing Halite






Harga semua: RM0

Harga semua termasuk shipping:  RM0





Harga  item bersama kos penghantaran di atas adalah terpakai untuk semenanjung Malaysia sahaja. Kos bagi penghantaran ke Sabah dan Serawak ataupun luar negara adalah berbeza.

Share:
Visit My URL

Kod QR Pembayaran Cahaya Metafizik™

Sebarang Pertanyaan, Nyatakan Di Sini













Jumlah Pengunjung Cahaya Metafizik™