Pesakit Yang Disumpah Sehingga Alami 'Energy Blockage'


Pada 30/11/2021, Cahaya Metafizik Centre pernah dihadiri oleh sepasang suami-isteri dari Tangkak, Johor yang ingin mendapatkan khidmat cek gangguan dan konsultansi terhadap gangguan ghaib yang dialaminya selama ini. 

Pasangan suami-isteri ini memang peramah, ceria lagi mempesonakan. Pengatahuan tentang metafiziknya boleh dikatakan agak cemerlang. Banyaklah beliau berkongsi info pengalaman esoteriknya. 

Setelah pihak kami bantu cekkan gangguan apakah yang membelenggu diri mereka sekeluarga, apa yang kami dapati adalah, selain dari gangguan jin, seperti ada jalur energi spells and curses yang perlu dibatalkan. Apakah perbezaan di antara spells and curses dengan penyakit Ain?

  • Spells and Curses = berpunca dari mulut, 
  • Penyakit Ain = berpunca dari mata.

Alhamdulillah, sesi terapi berjalan dengan baik walaupun agak mencabar juga. Segala portal akses keluar-masuk jin pada tubuh mereka telahpun ditutup sebaiknya. Rawatan pun selesai. 

Pesakit telah dibekalkan dengan air berupa rebusan herba dll., agar segala energi yang tidak baik jika ada saki baki di dalam tubuh dapat dikeluarkan sama ada dengan cara dimuntahkan atau membuang air besar.

Nota kaki: Kami (Anwar Suran) memakai kopiah bukanlah disebabkan kami jenis Islamik (kami bukan ustaz/agamawan) tetapi hendak menutup rambut yang cukup panjang pada masa itu.




Share:
Visit My URL

Kod QR Pembayaran Cahaya Metafizik™

Sebarang Pertanyaan, Nyatakan Di Sini













Jumlah Pengunjung Cahaya Metafizik™